Sunday, August 30, 2009

aku dapat award kali ni

5 fakta menarik tentang pemberi award: amin hok tag ak kemudian apih plop..
amin: gitar mu mcm muke mu dh
   mu selalu tulih afk walopon mu duk situ lgi
   mu tidak folow ak g walopon berkali2 disuruh
   spek mata mnjadi perhatian mu kalu nk ngejah awek
   mu lgi putih dr serbuk lada hitam

apih; rmbutmu skmo nyerong tepi
  mu suke gostang kete walopon jarak belakang jauh jenak g
  mu tidak boleh trkena angin walopon 1 kmj pon
  sotong mu xsuke mkn walopon org pnggil mu sotong
  mu xboleh tgk cermin sbb cermin byk dh pecoh sbb mu


Next, setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri:
aku suke berjalan kaki smbil goyang kaki
aku suke shut down lptop ak stp kali ak on9 ms
ak suke buang sampah dalam recycle bin
tido adelah hobiku ketika wktu ak nok tido
ak jarang2 msj sbb ak mls nk topup
aku suke kluor rumoh tnpe sebab
ak suke petik tali gitar ke tujuh
aku jarang wak sound off bile dgr lagu
aku suke tekan butang enter sapa jdi hitam
aku suke maen futsal walopon ang skmo hok tepoh ftsal...kait x??


Pilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:
ang=penyeri dalam hidup ak
apih=kalu nk crite pnjg lebar g kat ye r
amin=kalu nk dgr perkataan pelik cari ye r
mizi=kalu nk g gerbang ataupon bljo silat jupe ye r
hzwan=nk bljo raping brguru dgn ye r
burn=kalu xdop lighter temu ngn ye r
arif=nk kawan ngn bdk skoloh rndh mahupon menengh semuke ngn ye r
asha=nk bljo speking or cakap org putih ask her r
mia=nk menari tarian boliwud selisih ngn ye r
konok=nk muroh senyuman sengih kat ye r

No comments: