Friday, July 9, 2010

KENE TAG DOK STARANG DI AMIN,APIH AND ARIF..

haha
rindu matahari dan galaksi bima sakti tak?
mmg x la kan
haha
btw
ak amboh ckp panjang sbb aku kene tag ekpon
dan butang keyboard aku jenih sensitif ekpon
haa kait x nge produk keluaran perodua alza??
napok x sbb ape aku letok due tande soal sedangkan aku bleh letok tige mahupun 2.34
mu suruh r jiran kwn mu mikir sbb ape
aku malah tanggung
haha
uke2(skill piyer ahu aku gune ea,cam kenal je op)
kite kembali kepade asal
aku asal ganu,mung plop??
tibe2 op
op2
haa ok


Apa nama blog kamu dan kenapa letak nama tu
BERDIRI MEMANGGIL DUNIA:aku letok nme gitu sbb aku suke g kedai goreng kepok beli cendawan time petang2

Jelaskan kenapa, bagaimana anda dapat idea nak letak URL blog anda
laa xjelas lagi ke nape aku kabo atah tadi tu
gini,mu try r cari name kamal dlm google ke ataupun dlm skype
kalu jupe mu add r jamal plop
sbb kamal nge jamal bkn adik bradik nge zahir n zahirah

Bila blog anda mula beroperasi
lepah aku reke pasword blog aku,time tu r
btw,aku wak blog ni same nge ang
sbb aku nge ang pakat dh utk bt blog same2
jiwang op
mcm romeo nge zaiton op
mapuh mu r


Siapa follower pertama anda
wan mokhtar,bekas MB ganu

haa sies op
ahu r eh,bagi aku mok ayoh aku hok pling aku sayang
sbb tu aku kenal sape sayang aku



Ucapan kepada pemberi awards
ejah kemah ah

Tag 9 orang yang anda rasa patut dapat awards ni
semue penduduk melake serta sempadan filipina





haa
dh2 r tu
ok dh ase nape ak jwb ow
mu ase gane
ok x
hijau x
indah fatamorgana x
ade unsur2 kimia x
mmg x la kan
haha






chauzz

No comments: