Tuesday, September 15, 2009

ni tag ak reka...

tema bulan puase dan dekat nak raye...
pereka tag yg tersohor...

1. apekah puase bagi anda???
aku puase arini...



2. ape perkare pertama anda buat bile masuknya waktu berbuka???
minum air due teguk lepah tu rokok sebatang lepah tu bru mamam lepah mamam mumum plop...



3. ape perkare terakhir yg anda buat selepas habis berbuke???
errrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!



4. terawikh x mu???
rajin gok skali(ayat zizan)...hee



5. adekah berat anda berkurang di bulan puase ini???
dop lasung..same je..xde perbezaan jika diukur dengan jam matahari mahupun jam asteroid..



6. sifat pelik anda di bulan puasa???
ak semakin ghairah dalam peniduran ak..ak suke makan selepas org bang maghrib..
aku suke brbuke bersama2 dgn anai2...



7. anda pernah tinggal puase???(khas utk wanita shja)...hehe
saya merupakan wan muhammad mustaqim....



8. artis mane yg mu nak ajak utk berbuke puase bersame2 dgn anda berserta sebab???
ak nk buke puase dgn kekasih norman hakim name memey kot..
sbbnye ak suke tgk norman hakim jeles kat ak bile ak mkn ngn memey...
bru ye tahu smart xsmart ak...haha
bia tension norman hakim...
padan muke die..ishh



9. artis mane yg mu tidak akan ajak utk berbuka puasa dgn anda berserta sebab???
sharifah aini...
ak pon xthu bakpe ak pilih ye...
mgkin sbb thi lalat ye kot...
mu byg r kalu mkn ngn ye abih bera jatuh thi lalat ye atah pinggan..haha
mapuh ak gitu..



10. secara jujur mu sayang x aku????
bengong,ak wak tag ni xkan ak sayang diri ak plop..mstila syg..bengong soklan ea...





aku tag
ang
apih
amin
zailin
semue pemolow blog ak







huh..a big sigh here...first time ni ak reka tag ak sdiri..xpenah dibuat org...
so ape lagi jawab r..
jgn sekadar mintak mak kuih sepotong je...
saya mahu makan kenyang perut kosong...
eh terlanjur plak..
ok lah..
jawab tag ak ni sapa abih...hee



chauzz

No comments: