Wednesday, January 5, 2011

KONGSI GELAP

haha
ok arini ak nk kongsi story skit ngn kamu
bkn kongsi gelap mahupun kongsi raya
tapi kongsi ye
kongsi 
cube eje kongsi tgk cane
haa pandai pun eje
cume awk eje dlm bentuk past tense je
sbutan tu dh btul dh
tp xbererti awk salah ok
sy xkate pun awk salah
btul pun sy xkate jgk
mgkin kite perlu rujuk pade mereka yg lbih pakar dlm bhgian matematik
xde kaitan kan
mapuh mung r
haha



ok2
ak bkn nde
dsebalik ak boring n ak mmg everyday xthu nk buat ape
ak tibe2 ase nk post plop
sbnrnye
ak trsaloh klik dkt link blog ak
ak mls nk ttup balik
trdgr plak lagu dlm blog ak ni
trus ak mlayan lgu blog ak ni
best kan lgu blog ak?
mesti kamu trtnye2 kan
hahaa



btw
ak nk story ke mu psl tahi lalat
ak pun xthu jgk bnde ni
pandai2 kamu menilai sdiri ye
ade ubi ade batas
ade tahi lalat jgn buang ye
kait x pantun ak??
xkan
haha
tgk la sdiri ye


Di kepala sebelah kanan - terkabul cita-citanya 
Di kepala sebelah kiri - sering menemui kesusahan 
Ubun-ubun - kurang jujur
 Pusar - cerdas,tangkas dan tekun
 Di Kening kanan - cergas dan cekap
 Di kening kiri - cergas dan sopan santun
 Sudut mata kanan luar - baik budi, ramai yang cinta
 Sudut mata kanan dalam - disayangi suami atau isteri
 Biji mata kanan - suka serong dan pembohong
 Biji mata kiri - pembohong tapi baik hati
Di alis kanan - baik hati, suka menolong
 Di alis kiri - ramai yang suka
 Di pipi kanan - ramai teman
 Di tengah-tengah pipi kanan - ramai yang suka
 Di tengah-tengah pipi kiri - ramai kawan
 Pada hidung - banyak rezeki
 Pada batang hidung - banyak dicintai orang dan dapat menjadi kaya
 Bibir atas kanan - banyak rezeki dan pandai
 Bibir atas kiri - ramai kawan, baik hati
 Bibir bawah kanan - disegani orang, ramai yang suka
 Bibir bawah kiri - pandai bicara, tak mudah kalah
 Hujung mulut kanan - kecil rezeki, tak mudah kalah
 Hujung mulut kiri - suka berpoya-poya
 Dagu bawah kanan - jujur dan baik hati
 Dagu bawah kiri - bijaksana, berbudi luhur
Leher kanan - cerdas, jujur, berani menderita
 Leher kiri - cerdas dlm segala hal dan banyak pengetahuan
 Leher ditengah - tercapai apa yang dicita
 Di bahu kanan - cermat dlm mengambil keputusan dan banyak tanggungan
 Di bahu kiri - suka kerja keras, banyak tangungjawab
 Di dada kanan - dapat mengatasi masalah
 Di dada kiri - berani, jujur dan sabar
 Tetek kanan - baik hati, pendiam dan simpan rahsia
 Tetek kiri - ramai kawan, setia pada suami atau isteri
 Di punggung kanan - pendiam, simpan rahsia
 Di punggung kiri - lambat, kurang agresif
 Di perut bawah kanan - banyak rezeki, suka memberi maaf
 Di perut bawah kiri - baik hati, tenang hidupnya
 Pinggang kanan - sayang pada isteri atau suami
 Pinggang kiri - disayangi oleh isteri atau suami
 Di jari telapak tangan kanan - banyak rezeki tapi boros
 Di jari telapak tangan kiri - banyak rezeki, menyimpan
 Lengan kanan - setia dan taat pada atasan
 Lengan kiri - menepati janji dan suka kerja
 Siku tangan kanan - kuat hendak memiliki kekayaan
 Siku tangan kiri - baik hati, suka menolong
 Ketiak kanan - menyimpan rahsia
 Ketiak kiri - jujur, banyak yang cinta
 Pergelangan tangan kanan - boros, suka bersukaria
 Pergelangan tangan kiri - dapat berpangkat
 Pangkal peha kanan - kemahuan kuat
 Pangkal peha kiri - suka kerja apa saja
 Kemaluan kanan atau kiri - baik, suka senggama (bersetubuh) 
 Di kepala kemaluan - bakal beristeri dua 
Betis kanan - suka berpoya, boros 
Betis kiri - tidak suka menganggur 
 Tumit kanan - jujur, banyak kawan 
 Tumit kiri - baik budi 
 Di telapak kaki kanan - tidak mudah mengeluh 
 Di telapak kaki kiri - baik budi pekertinya 
 Lutut kanan - bersifat tidak peduli, tidak mahu berusaha 
 Lutut kiri - kurang berusaha



ok 
bgaimana skang??
dh puas??
nk lagi??
tringin nk beranak??
tibe2 kan
haha
ak ase lpas ni mesti sume yg bace tercari2 kat mane2 tahi lalat kamu sume berada
kan2??
haha
so ak stop dlu la neh
xnk tulis2 lgi dh
manja x ayat sy??
tak kan?
mmg pun aduiiii
hahaha
btw
ni idola ak utk post kali ni






chauzz

11 comments:

apih el nino said...

likes this!

staqim philux gc said...

likes this!

sya rossa said...

taik lalat taiklalat..:)

staqim philux gc said...

oyeahhhh:)

ida_gorgeous said...

haha..like2..byk sgt taik lalat py cter...pasni story pasal lalat lak ar..:)

ida_gorgeous said...
This comment has been removed by the author.
staqim philux gc said...

haha..ok2..kalu psl lalat dh ramai kot..sy suke yg lain dr yg lain...haha

aqim said...

dato sharifah aini..yay...

aqim said...

dato sharifah aini..yay...

Eric said...

folloing u... follo bck k?

staqim philux gc said...

oraitt..