Saturday, January 1, 2011

aduiii kene tag pun kan...

haha
walopun ak kene tag 
ak mesti nk start nge haha
ak amboh start ngn jikalau ke
menurut ismail ke
kate org ke
xnk sume tu
ak suke start nge haha je
ok2la
ni jawapan ak
jgn sombong dh la yep


1) Apa pendapat tentang blog pemberi award?
die suke memancing jike perut die kenyang,jadi hobinya itu bersesuaian ngn citer joran musim ke 2


2) Tempat yang paling nak lawat?
di belakang kebun pak muse dan di tepi pantai yang indah ku duduk seorang diri pun



3) 3 perkara tentang diri penerima award :
cintekan calculator
suke merobohkan tirai di istana budaya
tidak pernah terjatuh ke dalam kawasan gaung di amerika syarikat


4) Tag 5 orang untuk menerima award ini.
ak nok tag kepade sume manusia yg pernah singgah makan di r&r di lebuhraya karak


haha
sape2 yg trase tu
pandai2 la jawab ye
k la nk mamam jap
hahah




chauzz

5 comments:

ida_gorgeous said...

di lebuhraya karak??
dalam byk2 tmpt tu jugak yg dipilih..
hahaha..:)

staqim philux gc said...

ahaha..
main pilih je ni..
byk sgt idea dlm kpale ni..haha

ida_gorgeous said...

haha..;))
tu la pasal..tergamam jap kot..
rnr kat situ?imagine jap..
tade pape pon yg mnarik situ..heeeeeee

ida_gorgeous said...

haha..;))
tu la pasal..tergamam jap kot..
rnr kat situ?imagine jap..
tade pape pon yg mnarik situ..heeeeeee

staqim philux gc said...

haha..mcm tu la kpale hotak sy brfungsi..brfikir di luar kotak...chewahhh